یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

صدای نفسم2

1391/7/1 14:27
نویسنده : مامان الهه
477 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی فعلا یاد گرفتم که صدات رو چطور آپلود کنم خوشم اومده تند تند صدات رو میذارم. دو تاشعر خوندی البته بماند که چقدر نازت رو کشیدم تا این دوتا رو خوندی. همیشه در حال شعر خوندنی ولی تا میخوام صدات رو ماندگار کنم فرار میکنی و میگی نمیتونم!!!!!!!!لحن شعر خوندنت توی شعر با شیر آب بازی نکن معلومه که داری با اکراه میخونی!!!خمیازه

این هم بماند ماندگار و یادگار...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (26)

مامان نیایش
1 مهر 91 18:22
قربون صدات یسنا جونم خیلی قشنگ بود دست مامانی هم درد نکنه از زمانی که صدات رو که شنیدم انگار که نزدیک تر شدیم به هم کاش پیش نیایشم بودی نیایش هم یه دوست به اسم یسنا پیدا کرده که دوسش داره آخه همه یسنا ها گلن دیگه می بوسمت عزیزم الهه جون ممنون از حضور گرمت
khale nasrin
1 مهر 91 21:06
jigaraaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmm
مامان نیروانا
1 مهر 91 21:56
الهه جون، دل توی دلم نیست، میخوام از نزدیک صداشو بشنوم، فقط بگو کی و کجا وعده ی دیدارِ ما.
مامان نيروانا
2 مهر 91 7:19
ببين ميخواستم خصوصي بذارم يادم نيست تيك زدم يا نه، عزيزم خصوصي فرضش كن و با خيال راحت حذفش كن، هم اين رو هم قبلي رو كه يه كم Secret باشيم خير سرمون
مامان متین
2 مهر 91 9:17
ای جانم ....عزیزم چه صدای ملوسی داره .مامانش نمیخوریش که ماشالله به شما یسنای گل که شعرای خوشگل بلدی
مامان الهه
2 مهر 91 10:41
ای بابا مامان الهه یه فکری برای دل ما بکن دلمون رفت به خدا
مامان آبتین
2 مهر 91 15:04
الهی همیشه تندرست باشید! سپاس که جویای حال آبتینم بودید عزیز
مامان سید کوچولو
2 مهر 91 22:41
مامان مانلی
3 مهر 91 7:56
salam az ashnaei bahaton khili khoshhal shodam hatman .man ham khoshahal misham tabadol link dashte bashim. khoda dokhtar golet o barat hefz kone. rasty age vaght kardi rah aplod seda ro be man ham iad bede.
مامان نيروانا
3 مهر 91 8:35
ارغوان
3 مهر 91 10:44
mamane sonia
3 مهر 91 15:53
elahiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jigarettttttttttttttooooooooooooo
مامان باربد
4 مهر 91 0:02
جیگر صدات خاله ای
مامان مانلی
5 مهر 91 7:54
سلام ممنونم خیلی لطف کردی عزیزم
عکس کنار وبلاگت خیلی خیلی قشنگه و هنری.باید اعتراف کنم اولین بار که وارد وبلاگت شدم قبل از اینکه بقیه عکسهای فرشته کوچولوت و ببینم فکر کردم از این عکسهای اینترنتیه.


سلام.ممنونم دوست خوبم
مامان نیایش
5 مهر 91 10:37
الهه عزیزم ممنونم ازت نمیدونم جواب محبتات رو چه جوری بدم خیلی خوشحالم که دوستای گلی مثل شما دارم می بوسمت و براتون آرزوی بهترین ها رو دارم همیشه
مامان نیایش
5 مهر 91 11:15
فدااات شم مهربونم
mamane arshin
5 مهر 91 18:36
akheeeeeeeeeeeey cheghad naz akharesh goft tamoom shod elahe joon pishe maham biya khoshhal misham
الهام مامان آوینا
5 مهر 91 21:28
ممنون عزیزماز راهنماییتون... یسنا را ببوسید از طرف ما....
الهه مامان روشا جون
6 مهر 91 0:03
مرسی الهه جون شما قشنگ میبینی. عزیزم من تا الان 3 4 بار عکس آخر رو آپلود کردم ولی فکر کنم از طف خود سایت حذف میشه حالا یا خودم وقتی وبم رو باز ر دادن که نیست منم از آخر برداشتمش حالا اگه دوست داری ببینی یه ساعتی رو بنویس برات میذارمش همون موقع از طریق نی نی گپ بهت میگم برو ببین.
الهه مامان روشا جون
6 مهر 91 0:04
خیلی بامزه و خوشمزه بود.البته قبلی برام باز شد این یکی نشد متاسفانه.
مامان نسترن
6 مهر 91 9:35
سلام دوست خوبم. یه راهنمایی لازم دارم. به نظرت من با وجود پسر دوسالم که خیلی به من وابسته شده ,سر کار رفتن نیمه وقت درسته یا از اینی که هستم خسته تر میشم؟
سمی مامان امیرین
6 مهر 91 14:22
ماشالا به این مامانی و دختر زرنگ. میشه لطف کنی به منم یاد بدی؟!
رضوان مامان رادین
6 مهر 91 15:36
یسنا جون گلم خیلی صدات نازه.منم دارم وسوسه میشم صدای رادینو بذارم
مامان آراد(خاطره)
6 مهر 91 23:54
ای جونمممممممممممممممم..قربون صدای نازت
زهرا از نی نی وبلاگ213
9 مهر 91 15:56
من موفق به شنیدن نشدم. اشکال از کجاست؟