یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

کارهای جدید یسنا

1390/7/28 10:04
نویسنده : مامان الهه
717 بازدید
اشتراک گذاری

دشم دشم دو ابووو ....(ترجمه میکنم:چشم چشم دو ابرو) دیدین خودم یاد گرفتم شعر بخونم!  تازه خیلی کارای دیگه هم یاد گرفتم. مامان که نقاشی میکشه خیلی زود میگم که چی کشیده مثلا تا جوجه میکشه زودی میگم جوجو. درخت بکشه میگم اخت! تلفن میکشه میگم گا!(خودم هم نمیدونم چرا)تازه چند روزه تا مامانی کلمه مامان و بابا رو مینویسه میگم مامان بابا!!!!(این از افتخارات مامانمه)

خیلی دختر خوبی شدم کمک مامانم میکنم هر چی بگه گوش میکنم سفره براش پهن میکنم قاشق و چنگال و لیوان میبرم سر سفره. بعد هم که غذا خوردیم دوباره سفره رو جمع میکنم. تازه اگه چیزی بریزم رو زمین اول خیلی بلند اعلام میکنم که ایخت! بعد میرم یه دستمال میارم و روش میکشم که تمیز بشه.

دیروز با بابا و مامان رفتیم شهر کتاب .تو شهر کتاب خیلی ذوق کردم آخه  همه چیز جالب بود کلی وسیله های بازی جورواجور بود.مامانم واسم یه کتاب از نوع کتابهای سخت خرید که فروشنده میگفت که بچه ها نمیتونن پاره اش کنن ولی خوب من باید ثابت میکردم  واسه ما بچه ها هیچ چیزی غیر ممکن نیست! به محض رسیدن به خونه صفحه اولش رو پاره کردم که بابا محمد مجبور شد که تمام صفحاتش رو با چسب بچسبونه که دیگه من نتونم پاره ش کنم.بابایی واسم یه سری لگوی جدید خرید که خیلی دوستشون دارم و امروز باهاشون کلی بازی کردم.

 

 

یسنا درحال بازی با لگوهای جدید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)