یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

تخت به خونمون رسید

1391/10/16 9:45
نویسنده : مامان الهه
3,069 بازدید
اشتراک گذاری

اومدم قصه تخت رو اینجا بنویسم دیدم دیگه حتی خواجه شیراز هم از پروسه خرید تخت برای گل بانو خبر داره. تقریبا 6 ماهی از وقتی که تصمیم گرفتیم واست تخت بسازیم تا الان که تخت توی خونمونه طول کشید و دیگه هر کس که بهمون میرسید یا تلفنی احوال پرسی میکردیم سراغ تختت رو ازمون میگرفت که آماده نشد؟یکی دو مدلی از اینترنت پیدا کردم و  انتخاب کردیم و دادیم به آقای نجار که بسازه واست ایشون هم بعد از اینکه یه جاهایی از مدل تخت رو تغییر داد و بعداز 2 ماه سر کار گذاشتنمون گفت که وقت نمیکنه تخت بسازه واسمون، درمونده با بابا محمد توی فروشگاهها میگشتیم که شاید یه تخت خوب و محکم واست پیدا کنیم. مدلهای توی بازار هم که اصلا محکم نیستن و از اونجایی که علاقه زیادی به پریدن روی تخت داری به یک ماه نکشیده زهوار تخت بیچاره در میرفت و به صدا میافتاد. تا اینکه مدلی که میخواستم رو تو فروشگاه ارژن پیدا کردم با یه قیمت سرسام آور و ابعاد خیلی بزرگ که توی اتاق کوچیک تو جا نمیشد. .ولی چاره نبود و باید که دیگه تخت رو میخریدیم. اونروز برگشتیم خونه و قرار شد که فرداش بریم واسه خرید. فردا که شد خدا سبب خیر رو واسمون رسوند. عمو محمد و عمو محسن دوستای گل بابا واسه کاری مسیرشون به اراک خورده بود و اومدن پیشمون. عمو محمد دستی تو دکوراسیون و طراحی داره.واسه دکور اتاق یسنا ازش نظر خواستم و بحث کشیده شد به تخت و خرید تختی که دیده بودیم که عمو محمد کاملا ما رو غافلگیر کرد و گفت من خودم واسه یسنا تخت رو میسازم. انگار دنیا رو داده بودن به من. چون قرار شد همون تختی رو که توی فروشگاه ارژن بود رو واسمون بسازه. خلاصه اینکه زحمت تختت افتاد گردن عمو محمد و شب یلدا قصه تخت به سر رسید تخت به خونمون رسید!!!!الحق که دست مریزاد داره با ساختن تخت قشنگ و محکم واسه یسنا. البته ما یه کم عمو محمد رو اذیت کردیم و با عجله ای که کردیم به زحمت انداختیمش ولی میدونم عمو محمد اینقدر دلش بزرگه که این عجله ما رو به صفای دلش میبخشه و بهمون خرده نمیگیره.براش آرزوهای خوب میکنم و انشاالله هرچی شادی توی دنیاهست به زندگیش سرازیر بشه.

مدل تخت ارژناین مدل تختیه که ما از سایت ارژن گرفتیم و به عمو محمد دادیم

 

واینم مدل تختیه که عمو واست ساخت:

تخت دست ساز عمو محمدببین چه کرده عمو!!!

 

تخت یسنا

 

تخت زیبای یسنا

 

تخت زیبای یسنا

 

بخواب آروم گل بی خار و کینه

دیشب وقتی روتختی و پتوت رو پهن میکردم روی تختت میگفتی مامان بهم بگو مبالک باشه عزیزم!!!

مبارکت باشه نازنین. خوابهای خوش ببینی همیشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

شهره مامان مینو
13 دی 91 12:50
چه جالب کههمین الان اپ کردی...داشتم پست قبل رو میخوندم وسطش دستم رفت رو رفرش صفحه دوباره باز شد دیدم ای وای پس اون اتفاق شیرین کجاست...خوشحالم که به وقت رسیدم...حالا برم بخونمت...


خوش اومدی شهره جان بانوی اول شدی امروز
شهره مامان مینو
13 دی 91 12:55
به به چه تخت خوشگلی...خیلی زیبا بود واقعا دستشون و دستتون درد نکنه ومبارک یسنای نازم باشه...چقدر هم که کیف میکنه از برق چشماش معلومه...الهه جون اتاق به این بزرگی کجاش کوچیکه خانوم؟ خونه های فسقلی مارو میدید چی میگفتی...


مرسی که بهمون سرزدی شهره جان!! آره یسنا خیلی تختش رو دوست داره نمیذاره من یه دقیقه روش بشنیم میگه تخت خوشگلم خراب میشه.... عزیزم خونه ما قابلتون رو نداره ولی عکس خیلی بزرگنمایی داره.
مامان مهبد كوچولو
13 دی 91 13:45
سلام عزيزم . چه تختخواب خوشگلي شده . مباركت باشه نازنينم . ايشالله كه يسنا گلي هميشه راحت و آسوده روش بخوابه و خوابهاي خوب وخوش ببينه .... چه روتختيه خوشگلي داره .اصلاً چه اتاق خوشگلي داره يسنا .... گل بانو همه چيز مبارك باشه عزيزم


سلام نازنین.مرسی خاله جون قابل شما رو نداره. پیشکش

مامی یلدا
14 دی 91 12:09
سلام خیلی عالی درستش کرده دستش درد نکنه واقعا قشنگ شده .به نظرم ازش بپرس اگر راضی بود شمارش و آدرسش بزار واسش مشتری فراوانه
من که خیلی پسندیدم اگر می تونستم واسه یلدا سفارش میدادم.
خسته نباشه


خیلی خوب شده به نظر من هم .عزیزم کارشون در اصل این نیست ولی باز هم باهاشون صحبت میکنم اگر اجازه دادن به روی چشم
مامان فتانه
14 دی 91 14:56
تخت نو مبارک خانمی...به وبلاگ ایلین ما هم بیا
مامان متین
14 دی 91 17:57
وای چقدر خوشگل و تمیز . واقعا دست ساز یه چیز دیگست. دست عمو درد نکنه.
عزیزم چه ذوقی کرده از رسیدن تختش .ایشالله روی تخت جدیدت خوابای خوب ببینی یسنا جونم.


خیلی ممنون
خاله نسرین
14 دی 91 21:24
مبارکت باشه خاله جونی


مرسی خاله جون بیان خونمون گیده!!!
رضوان مامان رادین
15 دی 91 0:32
چه تخت خوشگلی یسنا جون خاله مبارکت باشه.
ان شاا... همیشه روش خوابهای خوب ببینی...
دست عمو محمد و مامان و بابا درد نکنه.عالی شده این تخت


مرسی عزیزم
مامان سونیا
15 دی 91 10:10
مبارکت باشه عزیزم انشاالله هرشب که که روی این تخت میخواب یکی از زیباترین رویاهات رو ببینی خوب یک دخمل نازو خوشگل یک تخت نازو خوشگل هم میخواست دیگه دست مامانی نیو بابایی درد نکنه
مامان پریسا
15 دی 91 11:59
مبارک باشه عزیزم وای چه تخت خوشکلیه
Windysmith
15 دی 91 14:31
مباركه يسنا جون. خيلي قشنگه تختش.
سمی مامان امیرین
15 دی 91 23:33
سلام مبارکش باشه...خیلی قشنگ.
دیروز اومدم هر چی برات نظر میزاشتم ثبت نمیشد!!!
ایشالا که خوابهای خوب ببینی یسنا جونی.


مرسی عزیزم. نمیدونم چرا وبلاگم مشکل پیدا کرده بوده ولی انگار حل شده مشکلش. مرسی که همیشه بهمون لطف داری
سمی مامان امیرین
15 دی 91 23:35
میگم گکاشکی بچه های منم از این عمو محمد ها داشتن!!!


فدای تو. این عمو محمد خیلی به ما کرد ما که خیلی مدیونش شدیم. ایشالاه تو عروسیش جبران کنیم واسش
♥ الهه مامان روشا جون♥
16 دی 91 2:48
آخی عزیزم چه تخت خوشگلی.مبارکت باشه گلم ایشالا با تن سالم و دل خوش روش بخوابی و خوابای خوب ببینی.
الهه جون خیلی مدلش جالبه.چه قدرم خوب که عمو محمد واسه دخملی مدلش رو تغییر داده و گارد گذاشته دیگه با خیال راحت میذاریش تو جاش.
دست مامان و بابای خوبت هم درد نکنه خاله جون.چون هر چی باشه اونا قبول زحمت کردن و مدام پیگیر بودن که عمو محمد مسیولیت رو به عهده گرفته.


بابا شب زنده داریت رو قربون!!!!!!!!!
مرسی سرزدی
مریم مامی آیدا
16 دی 91 4:59
واااااااای الهه حال کردم
دست عمو محمد درد نکنه
خیلی محشره خیلی خوشگله با اونی که انتخاب کردی هیچ فرقی نداره
دستش درد نکنه
سفارش قبول نمیکنه احیانا؟؟؟


فدای تو.
مامان ملینا
16 دی 91 8:49
سلام الهه جون ممنون که بهمون سر زدی.
یسنای گلم تخت جدید مبارک .واقعا زیباست ،مدلش عالیه من هر تختی دیده بودم خوشم نیومده بود واقعا به دلم نشست .دست عمو محمد هم درد نکنه.ان شالله خوابهای خوش تو تختت ببینی عزیزم.


قربون نگاه تو. قابل شما رو نداره اگه دوستش داری پیشکش شما و ملینای نازم
مامانی
16 دی 91 10:37
مبارک باشه.قشنگه سالگرد عقدتون مبارک باشه و ممنون
مامان حسني
16 دی 91 10:50
به به چه خوشگل دست عمو دردنكنه عاليه يسنا جانم هميشه خواباي خوب خوب ببيني
مهرنوش مامان مهزيار
16 دی 91 13:24
مبارك باشه عزيزم . تختش خيلي قشنگ شده از عكسش بهتره .
از طريق وبلاگ مامان مهبد با شما آشنا شدم اگر اجازه بديد لينكتون كنم.



خوش اومدی به اینجا عزیزم دوستای مهدیه جان دوستای ما هم هستن. من هم با افتخار لینکت میکنم نازنین
مامان نيروانا
16 دی 91 13:27
الهه جون حرف نداره،‌ عاليه،‌ خيلي قشنگه، دست عمومحمد طلا! ميدوني خيلي سخته اوني رو كه توي فكرت هست و حتي الگو و طرحشم داري توي اين زمونه بتونن برات دربيارن. خود من براي اون طرحهاي اتاق نيروانا كه از اينترنت گرفته بودمشون هيشكي طفل معصومتر از باباحامد نبود كه دركم كنه و برام وقت بذاره،‌ هي ايراداي كار رو رفع كنه تا كار عينهون اوني بشه كه توي عكس ميبيني.
خدا رو شكر ميكنم كه عمومحمد رو به اراك رسوند و يسنام رو به اين تخت و پاتختي قشنگ. الهي هميشه روش آروم بخوابه و خوابهاي خوش ببينه. حسابي از طرف من ببوسش، اصلاً هر شب يكي از طرف من يكي از طرف خودت ببوسش
آفرين كه روتختيشم اين رنگي انتخاب كردي عزيزم. خيلي قشنگه


یه وقتهایی از اینکه چرا همه چیز اونجور که ما دلمون میخواد پیش نمیره دلگیر میشیم و یادمون میره قراره توش حکمتی باشه و رحمتی. من که وقتی اون آقای نجار بهمون گفت که نمیشه و نمیتونه بسازه خیلی شاکی شدم و کلی غرغر کردم که بماند ولی دقیقا اون لحظه هایی که من ناچار بودم از خرید تختی که سایزش و استحکامش اونی نبود که من میخواستم خدا واسمون سبب خیر رو رسوند. هر چند که ما خیلی اذیتشون کردیم و عجله کردیم ولی خداییش خیلی برای تخت وقت گذاشتن. از خودشون که نشنیدیم که چقدر زحمت کشیدن اینقدر بزرگوار بودن که به روی خودشون نیاوردن ولی دوستای مشترکمون طهمون اطلاع میدادن و ما هی شرمنده میشدیم. طرح گارد رو هم که خودشون دادن و ما هیچ ایده ای نداشتیم در موردش. و خیلی به مدل تخت هم میاد و من خیلی دوستش دارم.
میدونی از تو هم باید تشکر کنم که توی اون سرچ اینترنتی بهم ایده دادی. فدات
مامان نيروانا
16 دی 91 13:53
الهه جون،‌هزار ماشالا،‌ خداييش خيلي قشنگه. سير نميشم از ديدن زيباي خفته روي اون تخت پرنسسي خوشگلش. خدا حفظش كنه.


فدای نگاه قشنگت عزیزم.
منا مامان یسنا
16 دی 91 14:40
سلام وصدسلام.به به چه تخت زیبایی افرین به سلیقتون ودست مریزاد به سازندش عمو محمد واقعا زیبا ساخته.مبارک باشه عزیز دلم ..


سلام به روی ماهت عزیزم. ممنون از نگاه قشنگت. دستش طلا عمو محمد
سارا مامان آرام
16 دی 91 15:16
وای چه تخت قشنگی ؛ مبارکت باشه دختر خوشگل
ببین هیچ کار خدا بی حکمت نیست ، یه اتفاقی که میخوایم نمیفته ولی به جاش خدا برای آدم یه اتفاق بهتری رو در نظر داره


فدات سارا جان. آرامم چطوره؟ راست میگی این اتفاق خیلی جالب بود و پر حکمت
مامان پارمیس
16 دی 91 17:00
وای مبارک باشه!! فوق العاده شده. واقعا تخت پرنسس خانوم برازندشه. دست آقا محمد درد نکنه. الهه این قمقامی هم کولاک کرده. دستش درست. واقعا ایشالا خوشبخت بشه. از طرف من بهش بگو خوشحال میشیم تو سمنان ببینیمش
ماشالا یسنا مثل ماه شده. حتما تختشو خیلی دوست داره؟ الهی قربون روی ماهش. ببوسش هزارتا


مرسی وحیده جان.تو خوبی؟پارمیسم خوبه؟کار آقای قمقامی که حرف نداره . هرچند آقا محسن داشت اون وسط تخت رو به اسم خودش تموم میکرد ولی یسنا فهمیده که کی براش اینقدر زحمت کشیده و به همه میگه عمو محمدم ساخته. تصورش کن چقدر هم با افتخار میگه واسه من ساخته!!! باورت میشه وحیده از وقتی تختش اومده اتاقش همیشه مرتبه!!!!!!!!!! یه دونه اسباب بازی وسط اتاق نمیبینی. انگار این تخت یه تخت جادوییه که باعث مرتب شدن اتاق گل بانوی ما شده
شهرزاد مامان حسین
16 دی 91 23:49
خیلی خوشگله تخت این شیرین عسل. جون میده یسناجون روش بخوابه و بپربپر کنه.


دیگه بپر بپر نمیکنه میگه تخت خوشگلم خراب میشه!!!!!!!!
مامان نیایش
17 دی 91 8:48
سلام مبارکت باشه یسنا جون خوابای خوش ببینی عزیزم .


ممنون خاله جون
مامان نیایش
17 دی 91 11:51
وای عزیزم چه قدر قشنگه تختت واقعا اتاق خیلی خوشگلی شده دست عمو محمد درست آفرین به مامان گل که دنبال یه تخت بی عیب و نقص برات گشته و به هدفم رسیده می دونی الهه جون واقعا اون زمان که برا ی نیایش دنبای تخت بودم همچین چیزی پیدا نمیشد اصلا و همین طور الان به قول خودت که اون آقای نجار گفته نمیشه و نمیتونه بسازه ولی چه خوب که یسنا جونم عمو محمد رو داشته که براش تخت به این خوبی بسازه الان با اینکه نیایش دو تا تخت داره اما اون یکی که تو اتاق ماست نمیشه بیاریم تو اتاق خودش و این یکی هم که تخت نوجوانه در و پیکر نداره از رو تخت میفته پایین بعضی شبا ایشالا یسنای خوشگلم خوابای خوب ببینه رو این تخته نازش اگه الان نیایش اینجا بود میدونی چی میگفت میگفت کــــــــــاش من ماز این تختا داشــــــــتم


وای به به ببین کی قدم رنجه کرده و اومده به خونمون!!! زهره جون منم میگم کاش نیایشم اینجا بود تا با یسنا میرفتن تو اتاق یسنا و بازی میکردن. فدات بشم خیلی راحت میتونی یه حفاظ واسه تختش بسازی. الان میام خونتون بهت میگم.
مامان نیایش
17 دی 91 11:53
تخت نیایش مثل نخته تو اون عکس اولیه نارنجی هستش ولی کاش از اون حفاظه فقط میشد براش ساخت چه قدر خوب جا افتاده تازه ما فقط یه دونه حفاظ لازم داریم چون یه طرفش دیواره باید برم دنبالش شاید بشه کاری کردبازم مبالکت باشم عزیزم دختر ناز و بزرگ همیشه لبات خندون


فدای اون چشمای مثل عقابت که رنگ نارنجی کمد یسنا رو دیدی. عزیزم کمد یسنا مثل کمد نیایش جونم نارنجیه. ولی خوب یه کمدی که تا یک سال نهایتا دوسال دیگه مهمون خونمونه و قراره باز هم به عمو محمد زحمت ساخت کمد و بقیه اکسسوریهاش رو بدیم.واسه همین رنگ تختش با کمدش فرق میکنه.فدات ببوس نیایش نازم رو
مامان آرین
18 دی 91 10:10
وایی چه تخت خوشگلی داری یسنا جونم مبارکت باشه گلم


مرسی عزیزم
مامان پرنیا جون
18 دی 91 11:43
مبارکت باشه یسنای گلم دست عمو محمد درد نکنه راستی خیلی خوش شانسی عزیزخاله هر چی اراده کنی سریع مهیا میشه مبارکت باشه گلم


فدات انگار همه کائنات با هم دست به دست هم میدن تا یسنا جونم به آرزوهاش برسه. الهی همه بچه ها اونیی که میخوان رو بهش برسن
مامان آناهيتا
18 دی 91 13:36
يسناي نازم مباركت باشه عزيز دلم. الهي هر شب خواب هاي خوب و طلايي روش ببيني گلكم. قربونت برم با اين اتاق خوشكلت عزيزدلم. دوست دارم.


مرسی عزییز دلم ما هم شما رو خیلی دوست داریم
مامان دینا جون
20 دی 91 21:16
وای چه تخت زیباییدست عمو محمد درد نکنهمبارکت باشه یسنا جونی خوابهای خوب ببینی عزیزم


ممنون عزیزم
مامان الهه
21 دی 91 1:58
خیلی خیلی مبارک باشه امیدوارم دختر گلم یسنا جونم خوابهای خوب و شیرین ببینه
مامان نیایش
23 دی 91 22:29
عزیزم من کامنتت رو جواب داده بودم اما نشد اینجا هم بنویسم خیلی ممنون میشم اگه حفاظ تخت رو با جرئیات بیشتر برام بفرستی ببینم میشه کای کرد اینجا یا نه ممنون عزیزم از کمکتایمیلم:zohre_rafiee64@yahoo.com اگه برات زحمتی نیست عزیزم خودت رو اذیت نکن
گلاویِژ
30 دی 91 7:40
خصوصی دارین
مامان آبتین
14 بهمن 91 1:51
تخت زیبایی داری عزیزم ! مبارک باشه ! و خواب و بیداریت لبریز سلامتی!