یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

نظرات (27)

مامان حسنی
8 شهریور 91 11:37
مبارکه دوسال ونیمگی چه عکس خوشگلی خدا حفظش کنه این فرشته نازنینو
مامان پارمیس
8 شهریور 91 12:49
به به
مبارکه خانوم خوشگله. چه عکس خوشگلی. ماشالا روز به روز ماهتر میشه این عروسک خانوم. حالا هم که 30 ماه شده. ایشالا 100 ماهگی. دلمون واسش حسابی تنگ شده. آخر هفته خونه آقا محمد میاین؟


سلام ممنونم عزیزم.وای نکنه شما هم هستین؟؟؟خدایا چقدر زود به آرزوم رسیدم
رضوان مامان رادین
8 شهریور 91 15:16
30 ماهگیت مبارک یسنا جون. هزارتا بوس واسه یسنای خوشگلمممممممممم
سمی مامان امیرین
8 شهریور 91 18:06
مبارکه خوشگل خاله.
خانمی من برای پست مسافرتتون نظر داده بودم اما نیست..نمیدونم شاید هنوز تایید نشده


سلام خانمی. نظر شما نبوده!!! کاش ؟آدرس وبلاگت رو میذاشتی تا بتونم بهتون سر بزنم و رسما معذرت خواهی کنم


قربونت برم که تازه فهمیدم که سمی مامان امیرین همون مامان شاهزاده های رویای ما است. دوست خوبم سمیرا جان بابا میای نظر میذاری با اسم جدید و آدرس وبلاگت رو نمیذاری نمیگی من از کجا باید تشخیص بدم شما همون سمیرای خودمونی!!!!
گلم ولی نطری در مورد سفر ازت نداشتم وگرنه تأیید میکردم با منت..
سمی مامان امیرین
8 شهریور 91 20:23
شرمنده..اشتباه از من بوده. گفتم یه خورده اسممون و مختصر کنم.ولی پیش خودم نگفتم که این بنده های خدا منو از کجا بشناسن/!!!!!!!!!!!! میدونم اگه شما نظرمو دیده بودین حتما تایید میکردین.حتما" نی نی وبلاگ گشنش بوده.
شهره مامان مینو
8 شهریور 91 21:48
مبارکههههههههههههه
مامان امیرحسین ومحیا
8 شهریور 91 23:02
مبارکه دو سال ونیمگیت خوشکل خاله ماه شده ....
مامان امیرحسین ومحیا
9 شهریور 91 9:01
من آپممممممممممممم
باران قلنبه
10 شهریور 91 1:44
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید.این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا.
مامان نیایش
10 شهریور 91 18:03
30 ماهگیت مبارک ماه بانو خوشگل
مامان مهبد كوچولو
12 شهریور 91 8:57
سلام گل دختر دو سال و نيمه گيت مبااارك . ايشاالله 100 سالگيت عزيزم . دلم برات كلي تنگ شده بود .
مامان هامان
12 شهریور 91 11:36
مبارک باشه عزیزم
بهار مامان مليكا
12 شهریور 91 12:14
سلام عزیزم ان شا الله 120 ساله شی دختر خوشگل و آفرین به شما مامان هنرمند و باسلیقه به دختر منم سربزنی خوشحال میشیم
مامان ملینا
12 شهریور 91 13:48
مبارکه گلم .چقدر هم عکسش خوشگله .می بوسمت گلم
سپیده
12 شهریور 91 14:02
سلام. مسابقه شماره 3 شروع شد. دوست داشتید دختر گلتونو شرکت بدید. http://koodakeman91.niniweblog.com/
مامان باربد
12 شهریور 91 15:57
سلام جیگر خاله دلم کلی براتون تنگ شده بود ماشالله چه ناز شدی عزیز دلم 2.5 سالگیت مبارک انشالله صد ساله شی زیر سایه بابا و مامانت .
سارا مامان آرام
17 شهریور 91 20:39
سلام وبلاگ خیلی زیبایی دارین وبلاگ شما رو به وبلاگ دخترم لینک می کنم
زهرا از نی نی وبلاگ213
18 شهریور 91 8:27
به به عزیزم مبارکت باشه
مامان نیایش
18 شهریور 91 8:52
سلام خانمی منم دلم برای شما تنگ شده بود خیلی خوشحال شدم اومدی ممنون از نظر لطفت
سپیده
18 شهریور 91 11:08
www.koodakeman91.niniweblog.com سلام. با تشکر از رای شما
پرنیا جون و مامانش
18 شهریور 91 11:54
وای که چه قدر ناناسی عسل خاله بخورمت با این نگاهت قشنگت عزیزم
مامان امیرحسین ومحیا
18 شهریور 91 12:11
سلام محیا تو مسابقه نی نی باحجاب شرکت کرده میشه برین رای بدین.
مامان آراد(خاطره)
18 شهریور 91 13:03
ای جانم... 30 ماهگیت مبارک باشه عزیزم..
رضوان
18 شهریور 91 13:27
عزیزم ممنون از زاهنماییتون. یسنا جونو ببوس
الهام مامان آوینا
18 شهریور 91 16:46
-----$$$____________$$$$$ _$$$$$$$$_________$$$$$$$ $$$____$$$$______$$__$$$$ $$______$$$$____$$____$$$ $$_______$$$$__$$$____$$$ $$________$$$$_$$$____$$$ $$_________$$$$$$____$$$$ $$$________$$$$$$____$$$_____$$$$ $$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$ _$$$________$$$$$__$$$$____$$$$ _$$$$________$$$$_$$$$____$$$$ __$$$$_______$$$$_$$$____$$$ __$$$$$______$$$$$$_____$ ____$$$$$$____$$$$$____$$$ ________.$$$$$$$$_____$$$$$ _________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$ _______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$________$$$$$$$ __$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$ _$$_______$$$$_____$$$_____$$$ $$_______$$$$_$ $$______$$$$___$ $$$___$$$$$___$$ $$$$$$$$$$____$$_--__(▒)(▒) $$$$$$$$$____$$$---_(▒)(█)(▒) _$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒) __________$$$$ _________$$$$$__(▒)(▒) ________$$$$$-_(▒)(█)(▒) _______$$$$$____(▒)(▒) _______$$$ ______$$$_(▒)(▒) _____$$_-(▒)(█)(▒) ____$$__-_(▒)(▒) ___$ __$$___(▒)(▒) _$$$-_(▒)(█)(▒) _$$____(▒)(▒) _$$ $$ __(▒)(▒) $$_(▒)(█)(▒) $$__(▒) (▒) تقدیم به شما خاله .... خاله جون میری به این ادرس زیر و تو قسمت نظراتش به من رای بدی؟ http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
مامان پارمیس
18 شهریور 91 18:18
سلام الهه جون. مسافرت خوش گذشت. عکسای عسل بانو رو بذار ببینمش که حسابی دلتنگم.بووووووووووووس
مامان يگانه
28 شهریور 91 17:11
ماشاا.. به اين دختر ناااز