یسنایسنا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

یه دنیا یه یسنا

مرواریدهای غافلگیر کننده

1394/10/26 23:14
نویسنده : مامان الهه
501 بازدید
اشتراک گذاری

میدونی بزرگ شدنت زودتر از اونی که من فکر میکنم اتفاق میفته. دارم ازون روزی میترسم که شاید حسرت این روزهات رو داشته باشم... یه شب که داشتی میوه میخوردی ,گفتی چیزی تو دندونت گیر کرده اومدیم با مسواک درش بیاریم که دیدیم اونی که گیر کرده حالا حالا جا خوش کرده کنار مرواریدهای سفیدت. دندونهای شش  پایین سر زدن و لثه متورمت حاکی از این بود که آبریزش دوروز پیش شاید نشونه همین مرواریدهای دایمیت بوده که ما به خیال خودمون  فکر کردیم یه سرماخوردگی کوچولو داشتی.ازین به بعد باید بیشتر مراقب دندونات باشی دختر زیباروی من.

پسندها (2)

نظرات (1)

سميرا مامان پسرا
5 بهمن 94 23:39
سلام دوست عزيز و قديميممممم امشب بى هوا يادتون كردم و گفتم بيام اينجا ديدم خدا رو شكر چراغ وبلاگتون روشن و به روز الهى كه هميشه تنتون سلامت و لبتون خندون باشه يسنا گلى مواظب دندونات باش
مامان الهه
پاسخ
سمیرا جوون قربون قدمت....نازنینم آدرس وبلاگت باز نمیکنه برام خیلی وقته میخوام بیام پیشتون ولی نمیشه